Laste trenn: millega arvestada ja kuidas nendega töötada?
6-12- aastaste laste vanuselised iseärasused praktikas. Mida teha, et laps oleks trennis keskendunum ning tähelepanu püsiks treeningu lõpuni? Kas lastega saab kehtestada reegleid ja distsipliini? Kuidas õpetada oskust nii, et laps saaks aru? Kuidas lahendada laste omavahelisi konflikte? Nendele ja muudele küsimustele proovimegi seminari jooksul vastust leida ning jõuame ka reaalsete situatsioonide arutamiseni.
Seminaril käsitletavad teemad:
• laste arengu eripärad ja vajadused;
• treeningu ülesehitamine ja praktilised võtted distsiplineerimisel;
• õpetamine laste tasandil;
• suhtlemine lastega.
18.02.2019 Lugu liigutuse taga – liikumistegevus eelkooliealiste lastega ja harjutusvara
22.02.2019 Fitness ja rühmatreeningu kontseptsiooni kasutamine kehalise kasvatuse tundides
01.03.2019 Joogameetodite kasutamine kehalises kasvatuse- ja treeningtundides
01.03.2019 Noorte jõutreening – kas hea või halb, vajalik või hädavajalik?
04.03.2019 Käitumisraskustega laps/noor kehalise kasvatuse tunnis või treeningus